Napisz ogłoszenie o zaginięciu Nie kończącej się historii. Wykorzystaj jej opis
"Ma oprawę z jedwabiu koloru miedzi i tak połyskuje kiedy się nią porusza . Na okładce są dwa węże jasny i ciemny , ktore nawzajem polykaja sie od ogona. W środku jest drukowane dwoma roznymi kolorami z bardzo duzymi pieknymi inicjalami "

2

Odpowiedzi

2010-02-03T15:28:14+01:00
Uwaga Zaginęło !
Zaginęła książka, bardzo ważna pt. Niekończąca się opowieść.

Oto opis:

"Ma oprawę z jedwabiu koloru miedzi i tak połyskuje kiedy się nią porusza . Na okładce są dwa węże jasny i ciemny , które nawzajem połykają się od ogona. W środku jest drukowane dwoma rożnymi kolorami z bardzo dużymi pięknymi inicjałami "

Dla znalazcy nagroda !
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T15:32:41+01:00
Uwaga!!
Dnia 1. lutego 2010 roku. W okolicach Szkoły podstawowej nr 2 w Lublinie zaginęla ksiązka pt. ,,Niekonczaca sie historia''. ksiazka ma oprawę z jedwabiu. Jest koloru miedzi i tak połyskuje kiedy się nia poruszy. Na okładce są dwa węże jasny i ciemny, które nawzajem polykaja sie od ogona. Ksiązka ta drukowana jest dwoma kolorami i w srodku ma duze i piękne inicjały.
Na znalazce czeka nagroda. Proszę o kontakt na nr telefonu ......
7 5 7