Zapisz za pomocą wyrażenia algebraicznego:
a) Obwód prostokąta o bokach długości a i 3.
b)Drogę, jaką przejechał samochód w czasie t godzin, poruszając się z prędkością 60 km/h.
c) Średnią arytmetyczną liczb a i b.

Potrzebuje to na dziś!!

3

Odpowiedzi

2010-02-03T15:23:51+01:00
A) 2(a+3)
b)60*t
c)(a+b)/2
2010-02-03T15:24:49+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T15:27:28+01:00
A) L= 2a+2*3
L=2a+6


b) s=v*t
s= 60m/h * t

c) a+b przez 2