1. Najpopularniejszym sposobem oceny wagi ciała człowieka jest metoda francuskiego lekarza Paula Broca. Wprowadził on pojęcia waga prawidłowa oraz waga idelna i dla osoby o wzroście a cm podał następujące wzory:

waga prawidłowa ( w kg ): a - 100
waga idealna dla kobiet: a - 100 - 3/20 * (a - 100)

A) oblicz wagę prawidłową i idealną kobiety o wzroście 175 cm

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T15:28:14+01:00
Prawidlowa:
175-100=75kg
idealna
175-100-3/20(175-100)= 75-3*75/20=75-11,25=63,75kg
3 1 3
2010-02-03T15:32:36+01:00
A) 175cm- 100-3/20
(164-100)=75-3/20 razy 75=64 - 45/4=75- 10 5/4=65 5/4kg

175-100=75kg

powinno być dobrze w mojej książce było obliczyć 64kg
58 4 58