Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T15:22:22+01:00
Wszystkie informacje masz w zalaczniku .
2010-02-03T18:21:39+01:00
Hmm.. odbicia górne no to przy odbijaniu ugiąć lekko kolana i mały rozkrok

a odbicia górne musisz odbijać palcami :D
2010-02-03T20:37:04+01:00
Ja to dzis na ocene robilem dostalem 6 wiec tak musisz sie nie stresowac bo jestes sztywny byc wyluzowanym musisz miec sprezyste nogi.Na lewą dlon naloz prawa tak ///to prawe palce---- i kcikami do srodka jak pilka leci uginasz nogi i uderzasz lekko pilke sama nabierze wysokosci bo bierzesz ja uginajac nogi i konieczne dlonie razem