Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T15:24:25+01:00
1. W dążeniu do celu zawsze bądź subiektywna, ale nie przeceniaj swoich sił.
2. Pomagaj innym, a gdy ty będziesz w potrzebie, napewno nikt ci nie odmówi pomocy.
3. Bądź otwarta na innych ludzi.
4. Szanuj nauczycieli i rodziców, bo wbrew temu co myślisz - oni chcą dla ciebie jak najlepiej.
5. Nie zbaczaj z drogi, któą obrałaś w celu osiągnięcia tego, co jest dla ciebie ważne - nie poddawaj się.
6. Nie przejmuj się upadkami i niepowodzeniami - jutro będzie lepiej.
1 5 1
2010-02-03T15:26:00+01:00
Gdy nie dajesz sobie rady z twoimi braćmi pamiętaj o tym,aby zawsze próbować z nimi porozmawiać nie musisz na nich krzyczeć wystarczy tylko spokojnie z nimi porozmawiać.
Kiedy ci nie idzie dobrze w szkole pamiętaj, że zawsze możesz poprosić mnie o pomoc.
Gdy masz problem z kolegami w szkole zawsze idź porozmawiać z pedagogiem on zawsze ci pomorze.
Gdy jest zimno na dworze pamiętaj aby się dobrze ubrać bo możesz być później bardzo chora.
2010-02-03T15:26:52+01:00
Eee,.......noooooooo.......i...jeszcze....
nie no tak na serio to :
-nie klnij,
-ucz się pilnie,
-szanuj zdrowie,
-gdy grozi ci dwója to z lekcji zwiej,
-ucz się i pracuj,
-baw się i śmiej,
-zawsze czyste serducho miej,
-bądź wesoła sympatyczna,
;D
3 5 3