Odpowiedzi

2010-02-03T15:27:21+01:00
Dwa trójkąty są przystające, jeśli jest spełniony jeden z poniższych warunków:

- boki jednego trójkąta mają takie same długości jak odpowiednie boki drugiego trójkąta ( cecha bok-bok-bok, w skrócie bbb )

- dwa boki jednego trójkąta mają takie same długości jak odpowiednie boki drugiego trójkąta i kąty między nimi zawarte mają równe miary ( cecha bok-kąt=bok, w skrócie bkb)

-bok jednego trójkąta ma taką samą długość jak bok drugiego trójkąta i w każdym z tych trójkątów kąty leżące przy tym boku mają jednakowe miary ( cecha kąt-bok-kąt, w skrócie kbk )
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T15:29:52+01:00
Aby trójkąty były przystające muszą być spełnione 3 warunki
Trójkąty są przy6stające jeśli:
-boki jednego trójkąta mają mają takie same długości jak odpowiednie boki drugiego trójkąta
-dwa boki jednego trójkąta mają takie same długości jak odpowiednie boki drugiego trójkąta i kąty między tymi bokami mają jednakowe miary
-bok jednego trójkąta ma taką samą długość jak bok drugiego trójkąta, a kąty jednego trójkąta leżące przy tym boku mają takie same miary jak odpowiednie kąty drugiego trójkąta

liczę na naj.... proszę
1 5 1