Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T15:28:39+01:00
Klamr nie bede pisać tylko robic miedzy układami przerwy

2x-y=4
x+y=11 |-y

2x-y=4
x=11-y
podstawiam do pierwszego to drugie:

2*(11-y)-y=4
x=11-y

22-2y-y=4
x=11-y

22-3y=4 |-22
x=11-y

-3y=-18 | :(-3)
x=11-y

y=6
x=11-6

y=6
x=5

sprawdzenie:
2*5-6=10-6=4 OK:)
5+6=11 OK:)


3 3 3
2010-02-03T15:31:52+01:00
2x-y=4
x+y=11

2x-y=4
x=11-y

2(11-y)-y=4
x=11-y

22-2y-y=4
x=11-y

-3y=-18 /:(-3)
x=11-y

y=6
x=11-6

y=6
x=5

Spr.
2(5)-6=4
10-6=4

5+6=11
1 5 1