Odpowiedzi

2010-02-03T15:39:12+01:00
A)
a=2cm
b=1dm=10cm
c=5mm=0,5cm

V=a*b*c
V=2*10*0,5=10

P=2ab+2ac+2bc
P=(2*2*10)+(2*2*0,5)+(2*10*0,5)=40+2+10=52

b)
a=1,2

P=6*a*a
P=6*1,2*1,2=6*1,44=8,64

V=a*a*a
V=1,2*1,2*1,2=1,728
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T15:47:37+01:00
A)
a=2cm
b=5mm=0,5cm
h=1dm=10cm

V=abh
V=2cm*0,5cm*10cm=10cm³

Pc=2a+2b+2(a+b)*h
Pc=2*2+2*0,5+2(2+0,5)*10=4cm+1cm+2*2,5*10=5cm+50cm=55cm²

b)
a=1,2cm

V=a³
V=1,2=1,728cm³
Pc=6a²
Pc=6*1,2²
Pc=6*1,44=8,64cm²