Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T15:26:25+01:00
Zaproszenie!
Serdecznie zapraszamy na wigilię klasową, która odbędzie się w sali nr 16 o godzinie 10.00 w dniu 20.12.2009r.
organizatorzy
11 3 11
2010-02-03T15:29:04+01:00
(miejsce, data)
Serdecznie zapraszamy

(osobę) na Wigilię klasową, która odbędzie się (dnia), o (godz.) w (miejsce)
Zapewniona super zabawa.

(podpis)
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T15:29:05+01:00
Zaproszenie
Serdecznie Zapraszam (kogo?) całą klase I b na Wigilię Klasowa, która odbędzie się dnia (kiedy?) 24 grudnia 2010 roku w (gdzie?) w Gimnazjum im. Ks.Piotra Wawczyniaka w Krakowie o godzinie 13:00.
Zapewniona super zabawa.
(Podpis)
14 4 14