przetłumacz tekst ;]

Dear Sir/Madam.
I'm writing to complain about a product I bought from your online shopping site , www.amazingclothes.com

On 30th November , I ordered a winter jacket ( product code J 3876 ) from your site. When I received the jacket a week later , it was damaged. The sleeves were torn and most of the buttons were missing. When I contacted your Customer Service department , the man I spoke to insisted that the jacket was in perfect condition when it was sent.

I would greatly appreciate it if you could look into the matter. I expect an apology and I would also like a full refund for the jacket.

I hope that you will deal with this matter quickly. Please contact me at the email address above , or on 01612250709 , between 6 pm.

Yours faithfully,
Sandra Willis.

1

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T15:34:06+01:00
Dear Sir/Madam.
Drogi Panie/Pani


Piszę aby zareklamować produkt, który kupiłem z waszego sklepu internetowego
www.amazingclothes.com

30 listopada zamówiłem kurtkę zimową (kod produktu J3876) z waszej strony. Kiedy otrzymałem kurtkę tydzień później była zniszczona. Rękawy były porwane i brakowało wiekszości guzików. Kiedy skontaktowałem się z działem Obsługi Klienta, mężczyzna z którym rozmawiałem zapewnial mnie , że kurtka została wysłana w idealnym stanie.

Byłbym wdzięczny, gdyby mógł się Pan/Pani przyjrzeć tej sprawie. Oczekuję przeprosin i domagam się całkowitego zwrotu pieniędzy za kurtkę.

Mam nadzieję, że zajmie się Pan/Pani tą sprawą jak najszybciej. Proszę o kontakt mailowy na powyższy adres lub telefoniczny pod numer 01612250709, między szósta po południu.

Z poważaniem,
Sandra Willis