Odpowiedzi

2009-10-06T20:51:50+02:00
X-3/5 - 2(x-3)/3 > 0 /*15
3x-9-10(x-3)>0
3x-9-10x+30>0
-7x>-21/:(-7)
x<3
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T20:52:18+02:00
X-3 przez 5 - 2(x-3) przez 3 > 0 /*15
3(x-3)-10(x-3)>0
3x-9-10x+30>0
-7x>-21 /:(-7)
x<3
x∈{0,1,2}
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2009-10-06T20:55:56+02:00
X-3 nad 5 - 2*(x-3) przez 3 > 0 /*15
3*(x-3)-10*(x-3)>0
3x-9-10x+30>0
-7x>-21 /: [-7]
x<3