Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T15:31:24+01:00
To pytanie zadaje sobie zapewne wiele osób ją czytających. Dla jednych jest ona jedynie nic nie znaczącą bajką, inni natomiast uważają ją za drogowskaz w naszym trudnym, ciężkim oraz pełnym zakrętów życiu. Zastanówmy się, którzy z nich mają rację...
1.Elementem wyróżniającym „Małego księcia” wśród innych książek, jest to, że tytułowy bohater to mały chłopiec.
2.Książka jest napisana jest łatwo.
3.Dzięki temu, że główna postać to dziecko, pozwala ona dorosłym zrozumieć swoje pociechy, jak i sens własnego życia.
4.Dzieci będą ciekawiły kolorowe obrazki, baśniowość, dziecięcy bohater i jego spojrzenie na świat.
5.Książka Jest to bowiem pełna przenośni i ukrytych znaczeń opowieść o podstawowych wartościach w życiu każdego człowieka.
Według mnie „Mały Książę” jest odpowiedni dla dzieci, jak
i dla dorosłych. Różnica polega jedynie na tym, że każda z wymienionych osób odbierze książkę trochę inaczej, ale zarówno jedni jak i drudzy mogą się wiele nauczyć.
2010-02-03T15:51:08+01:00
Mały Ksiaże Jest to baśń dla dorosłych,ktorzy kiedys byli dziecmi. Świat jest widziany oczami dziecka , problemy dorosłych Zawiera mądre sentencje, ktore uczą zasad zawierania przyjazni i miłości.Mały kasize jest to ksiazka dla dzieci i dorosłych .
mam nadzieje ze pomogłam :):)