Odpowiedzi

2010-02-03T15:30:06+01:00
Przykazania pierwsze i drugie wobec boga a od 3 do 10 wobec człowieka
1 5 1
2010-02-03T15:32:48+01:00
Do Boga : przykazania kościelne, trzy pierwsze przykazania (DEKALOG) , przykazanie miłości
Do człowieka : przykazanie miłości, od IV do X przykazania Dekalogu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T15:33:22+01:00
Obowiązki człowieka wobec boga:
Nie będziesz miał bogów cudzych przede mną.
Nie będziesz brał imienia Pana, Boga swego, nadaremnie.

obowiązki człowieka:
Pamiętaj, abyś dzień święty święcił.
Czcij ojca swego i matkę swoją.
Nie zabijaj.
Nie cudzołóż.
Nie kradnij.
Nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu.
Nie pożądaj żony bliźniego swego.
Ani żadnej rzeczy, która jego jest.
1 5 1