Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T15:34:18+01:00
Chodzi o to ze ludzie z czystym sewrcem, czyli bez grzechów pojda do nieba, a ci ktorzy maja grzechy niestety nie i niespotkaja sie z Bogiem. ;p
2010-02-03T15:34:53+01:00
Ci, którzy będą starali się żyć zgodnie z Pismem Świętym, z wiarą, mają zapewnione to, że pośmiertnie nie zginą w piekle, tylko znajdą się w niebie, gdzie będą mogli żyć nieśmiertelnie razem z Panem .
2010-02-03T15:35:35+01:00
Tzn. Ci którzy spełniają przykazanie boskie i są dobrzy dla innych, to pójdą do nieba na życie wieczne i zobaczą Boga ..

Myślę że pomogłam