Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T15:35:29+01:00
Człowiek może realizować współpracę z Bogiem poprzez modlitwę, przez przestrzeganie przykazań Boskich, przez dobre uczynki uczęszczanie na mszę św. w niedziele, przez dobro, które czynimy, przyjmowanie eucharystii, poprzez szczerą spowiedź oraz zrozumienie słowa Bożego i głoszenie go.
1 5 1
2010-02-03T15:36:55+01:00
Każdy człowiek może realizowac współprace z Bogiem na wiele sposobów. Ważne jest by wierzyć w Niego, choć nikt w tych czasach Go nie widział. Również trzeba się modlić do Niego i rozmawiać z nim.
2010-02-03T15:37:09+01:00
Człowiek moze realizować współpracę z Bogiem w taki oto sposób że chodzi do kościoła , głosi słowo Boże , Kocha i szanuje Boga