Odpowiedzi

2010-02-03T15:40:40+01:00
W zeszycie napisz dwie cyfry



1-------------------------------------------------------2



lub inne w podobnej odległości

patrząc w 1 przez dłuższy czas zauważysz że 2 znika
patrz z odległości około 20-30cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:59:49+01:00
Doświadczenie na plamkę ślepą - na kartce papieru w pewnej odległości od siebie (chyba ok. 10 cm) rysujesz dwa kółka różnych kolorów. Zakrywasz 1 oko, patrzysz drugim na jedno kółko i powoli odsuwasz kartkę aż do momentu, gdy na kartce widzisz tylko to kółko, na które bezpośrednio patrzysz, a z pola widzenia znika to drugie.

2010-02-03T17:04:03+01:00
Na kartce papieru w pewnej odległości od siebie (ok. 10 cm) rysujesz dwa kółka różnych kolorów. Zakrywasz 1 oko, patrzysz drugim na jedno kółko i powoli odsuwasz kartkę aż do momentu, gdy na kartce widzisz tylko to kółko, na które bezpośrednio patrzysz, a z pola widzenia znika to drugie.

powodzenia