Odpowiedzi

2009-10-06T20:51:51+02:00
Byliśmy-1 os. l.mng.cz.przesz.r.m-os
zrozumieliśmy- 1os.l.mng. cz. przesz. r.m-os
idę-1 os.l poj.cz.teraź
niech mówią- 2 os.l.mng.cz.teraź.
szłyśmy-1os.l.mng.cz.przesz.r.nm-os
dopłynął-2os.l.poj.cz.przesz.r.m
zauważono-nie wiem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T20:51:58+02:00
byliśmy- 1os. lm.
zrozumielismy - 1os.lm.
idę - 1os. lp
niech mówią - 3os.lm. tryb rozkazujący
szłyśmy - 1os.lm.
dopłynął - 3os. lp.
zauważono - wołacz ( ? )


Nie wiem czy ci o to chodziło :)
  • Użytkownik Zadane
2009-10-06T23:14:00+02:00
Zauważono - jest imiesłów przymiotnikowy.