Odpowiedzi

2010-02-03T15:45:49+01:00
Utrudnialo to , ze w dawnych czAsach zabijano chrzescijaninow oraz nie pozwalano im wierzyc w boga , a ulatwialo , ze bylo wiele ludzi iodwaznych ktorzy wychodzili na przecviw innym , nie bai sie glosic i przekononywac innych do swojej religi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T15:52:16+01:00
-Cesarstwa wschodnie i zachodnie,utrudniały Kościołowi jednolitą organizację
-podział strefy wpływów nad wiernymi
-między nowo utworzonym patriarchatem Konstantynopola a Rzymem zrodził się spór o prymat
-rywalizacja o władzę w Konstantynopolu była umotywowana politycznie: cesarz dążył do umocnienia swego stanowiska w państwie i władzy nad Kościołem

Ułatwiali
-żydzi i ogólnie wierzący...

Trzeba też powiedzieć, że wtedy KAŻDY chrześcijanin był prześladowany, a Rzymianie zamiast gladiatorów na arenę wprowadzali chrześcijan(którzy mieli walczyć lub być od razu zjedzeni przez tygrysy.lwy itp.) lub wieszali ich na krzyżach... Był to najłatwiejszy sposób ma pozbycie się chrześcijan i dawało przyjemność Rzymianom
(gdyż jak wiadomo Rzymianie uwielbiali patrzeć jak na arenie umiera człowiek).
Rzymianie tępili chrześcijan ponieważ zagrażało to dobrej polityce w cesarstwie.



By reVs


1 1 1