Odpowiedzi

2010-02-03T15:42:16+01:00
Człowiek ktory popełnił wiele bledów w swoim zyciu
ale chce je naprawic i zaluje za nie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T15:51:50+01:00
1)bohater -znany walhął nieposkromionej natury ,,pierwszy zabijaka w powiecie -nastawiony na zdobywanie świata i kształtowanie go według swojej wizjii.
2)Nieszczesliwa miłosc do E.Horeszkowny ,zakonczona odnowa ręki przez ojca ukochanej,Jacek w akcie zemsty ,borac udział w najezdzie Horeszkowa przez Oskali zabija Stolnika .
3)Przemiana Soplicy jest bardzo wyrazna -z niepokolnego zabijaki staje sie bojownikiem o sprawy ojczyzny .(przemiana w K.Robaka ,patriota)
4)Ksiadz Robak zjawia sie niewiadomo skad noszac habit staje sie osoba anonimowa ,pozbawiona przeszłosci o rzeczywistych losach bohatera i tejemnicach jakie skrywa dowaiadujemy sie z Ksiegi X (spowiedz Ksiedza Robaka)
5)Ksiadz Robak jest bardzo skromny i pokorny wobec boga,historii ,blizniego ,okresla go mestwo ,walecznosć ,siła ducha ,odwaga ,stara sie postepowac rozważnie -nie nalezy do samotnych działaczy spoleczno-politycznych .