Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T15:41:20+01:00
X-dlugosc I boku
4x-dlugodc II boku
30 dm-obwod

2*x+2*4x=30
2x+8x=30
10x=30 /:10
x=3[dm]-dlugosc I boku

4x=4*3dm=12dm-dlugosc II boku

Dlugosci bokow w tym prostokacie to 3dm i 12 dm ;))
6 5 6
2010-02-03T15:41:37+01:00
L = 30dm


2 * y + 2 * 4x
2x+8x=30
10x = 30
30/ 10
x =3 - I bok
4x = 4*3 = 12dm - II boku

6 4 6
2010-02-03T15:53:09+01:00
Ob = 30 dm

x - pierwszy bok
4x - drugi bok

Ob = 2x + 2 * 4x
30dm = 2x + 8x
30dm = 10x |:10
x = 3dm

3 dm - pierwszy bok
3 * 4 = 12 dm - drugi bok
6 4 6