W podanych zdaniach skreśl błędne informacje;
1. rośliny motylkowate dostarczają roślinom WODĘ/ PRODUKTY FOTOSYNTEZY?

2. bakterie brodawkowe pobierają z atmosfery WĘGIEL/ AZOT.

3. rośliny motylkowe pobierają od bakterii brodawkowych ZWIĄZKI AZOTU/ ZWIĄZKI FOSFORU?

4. współżycie bakterii azotowych i roślin motylkowych jest przykładem PROTOKOOPERACJI/ MUTUALIZMU?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T15:43:34+01:00
Więc błędne informacje to
WODA
WĘGIEL
ZWIĄZKI FOSFORU
PROTOKOOPERACJA
2 3 2
2010-02-03T15:44:22+01:00
1.produkty fotosyntezy
2. węgiel
3.zwiazki fosforu
4.protoooperacji
2 2 2
2010-02-03T17:56:48+01:00
1.wodę
2.azot
3.związki fosforu
4.protokooperacji
2 2 2