Odpowiedzi

2009-10-06T20:54:22+02:00
Wodę od piasku? wydaje mi się że chodzi o sitko z drobnymi dziurkami.wodę wymieszaną z piaskiem przelewasz do innego naczynia na sitku zostaje piasek, woda przelewa się do innego zbiornika.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T20:54:30+02:00
Wodę od piasku-za pomocą sączenia(sączka,przesiewanie, sitko)

sól od wody-za pomocą krystalizacji
2009-10-06T21:16:54+02:00
Wodę od piasku-za pomocą sączenia(sączka,przesiewanie, sitko)

sól od wody-za pomocą krystalizacji