Odpowiedzi

2010-02-03T15:50:33+01:00
A)LiOH Wodorotlenek Litu
b)Sn(OH)4 Wodorotlenek Cyny (IV)
c)CsOH Wodorotlenek Cezu
d)Sn(OH)2 Wodorotlenek Cyny (II)
e)Zn(OH)2 Wodorotlenek Cynku
f)Ni(OH)2 Wodorotlenek Niklu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:01:48+01:00
LiOH - wodorotlenek litu
Sn(OH)4 - wodorotlenek cyny (IV)
CsOH - wodorotlenek cezu
Sn(OH)2 - wodorotlenek cyny (II)
Zn(OH)2 -wodorotlenek cynku
Ni(OH)2 - wodorotlenek niklu (II)

;)