Odpowiedzi

2010-02-03T15:49:50+01:00
Wyjaśnił zagadki takie jak: sprawa zaginionego skarbu, kto zjadł jego lody, i rozpracował technike pytania profesora czyli kto kiedy będzie pytany z jego klasy.
2010-02-03T15:51:08+01:00
Elo - też mieszkam w Radomsku xd (serio).
do której szkoły chodzisz? Ja do dwójki ;P

A więc:
Szatanem nazwał go profesor, ponieważ Adaś był chytry itp.
Wyjaśniał zagadki, np. z piórem - zaginęło koledze itd.
sory - nie mogę dalej bo ide do s. muzycznej ;//
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T15:51:12+01:00
Zadania to były takie on rozwiązał sprawę z piórem o tym kto zjadł lody z dopytywaniem uczniów przez Profesora gąsowskiego oraz rozwikłał zagadke o skarbie w Bejgole.Pan gąsowski nazywal go szatanem poniewaz umiał rozwiązać zagadaki które nikt inny by nie rozwiązał

P.SMam teraz tą lekture więc wiem o co chodzi jeśli bedziesz mial/miala jakieś pytanka pisz we wiadomości
1 5 1