Podanym objaśnieniom przyporządkuj terminy: PLANETA, METEOR, GWIAZDA, NATURALNY SATELITA (KSIĘŻYC)

1. Ciało niebieskie zbudowane z rozżarzonej materii gazowej i świecące własnym światłem.
2. Ciało niebieskie o średnicy przekraczającej 1000 kilometrów, krążące wokół gwiazdy, świecące światłem gwiazdy odbitym od swojej powierzchni.
3. Ciało niebieskie, krążące wokół planety.
4. Ciało pochodzące z przestrzeni międzyplanetarnej, spadające w ziemską atmosferę i wywołujące efekty świetlne przez rozgrzanie powietrza (spadająca gwiazda).

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T15:50:26+01:00
1.Gwiazda
2.Planeta
3.Naturalny satelita
4.Meteoryt
24 4 24
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T15:51:12+01:00
Planeta2
meteor4
gwiazda1
księżyc3
8 2 8
2010-02-03T15:56:43+01:00
NATURALNY SATELITA (KSIĘŻYC)-Ciało niebieskie, krążące wokół planety

METEOR-Ciało pochodzące z przestrzeni międzyplanetarnej, spadające w ziemską atmosferę i wywołujące efekty świetlne przez rozgrzanie powietrza (spadająca gwiazda).

PLANETA-Ciało niebieskie o średnicy przekraczającej 1000 kilometrów, krążące wokół gwiazdy, świecące światłem gwiazdy odbitym od swojej powierzchni

GWIAZDA-Ciało niebieskie zbudowane z rozżarzonej materii gazowej i świecące własnym światłem
7 4 7