Pomożecie rozwiązać krzyżówkę ??? :)

1.Wzniosły, poważny, uroczysty ton wypowiedzi. (na 5 kratek)
2.Kiedy ktoś kocha jest zdolny do poświęceń. Poświęcenia to inaczej... (na 6 kratek)
3. ukryta drwina, uszczypliwość w odpowiedzi pozornie chwalącej. (na 6kratek)
4.Rajski ogród Adama i Ewy. (na 4 kratki)

2

Odpowiedzi

2010-02-03T15:56:21+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T15:57:26+01:00
1. patos
2. ofiara
3. ironia
4. Eden