Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:04:15+01:00
Rozdział '7'
Pewnego razu przyjaciele Zenka nie zastali go na wyspie, wszyscy zastanawiali sie nad powodem jego nieobecności i obawiali się zemsty Wiktora. Po chwili postanowli iśc do sklepu przy szosie z wielką nadzieja , że po drodze odnajdą przyjaciela Zenka. Zeszli z szosy w dół nagle cos zaszeleściło i z zza płotu wyłonił się Zenek . Potem udali się wszyscy do sklepu. Usiedli na ławce i zobaczyli wóz konny z dzieckiem a nastepnie ciągnik który bardzo spłoszył konia , Zenek ruszył bez zastanowienia za wozem nie bacząc na to że auto jedzie wprost na niego. Chłopak skoczył na konia i spowolnił konia . Wszyscy byli zachwycenie wyczynem Zenka.
1 5 1
2010-02-03T17:12:41+01:00
Opisuje pierwszy rozdzial:
Obcy się zjawia
Marian i Julek przyszli do domu Pestki poinformowac ja, że obcy czlowiek
zjawił się na ich wyspie. Wczoraj odkryli slady po niedawno palonym ognisku. Podejrzewają, że ktoś ze wsi odkryl miejsce ich wspolnego przebywania. Julek proponuje wygonic intruza, lecz starszy i rozwarzniejszy Marian nie zgadza się z jego pomysłem. Dzieci postanawiają spotkać się na wyspie po południu i zobaczyc kto tam wczoraj byl. Pestka udaje się do domu przyjaciolki Uli, która na wakacje zamieszkała u ojca, doktora Zalewskiego. Przyjaciółki zupelnie różnią się od siebie. Pestka jest wesoła, roztargniona, zachowuje się jak chłopak. Ula jest spokojna i zamknięta w sobie. Wychowują ją jej ciocie, gdyż jej mama zmarła niedawno. W te wakacjie po raz pierwszy spedza w domu ojca.Czuje do niego zal ze zostawil jej mame i zwiazal sie z inna kobieta.Chciałaby porozmawiać z przyjaciolka o tych smutnych dla niej sprawach w jej zyciu lecz Pestka jest zbyt zajeta wizytą obcego czlowieka na wyspie.Przyjaciolki udają się na wyspe. Towarzyszy im pies o imieniu Dunaj, bezpański i bezdomny przybłęda, zaniedbany i wychudzony kundel, któremu Ula podrzuca jedzenie zeby nie zdechl z glodu.

mysle ze moze byc pozdrawiam ;))
1 5 1