Witam ,mam takie 3 zadania a nie mam pojęcia jak je wykonać .Pomóżcie:√

1.Dochód narodowy egiptu zasilany jest przez: ...............................................................................
...............................................................................
2.Największymi walorami turystycznymi Egiptu są: ...............................................................................
...............................................................................
3.Rola Egiptu w współczesnym świecie jest ..................,gdyż
...............................................................................
...............................................................................
...............................................................................
Bardzo proszę o pomoc :∫

2

Odpowiedzi

2010-02-03T15:58:09+01:00
Sorki, ale 1 i 3 nie wiem ale za to 2

.....są pustynie, sfinksy , piramidy, kaplice (cos takiego) rzeźby robią takie, obrazy malunki na ścianach piramid

Poszukaj w podręczniku napewno będzie pisać

Pozdrawiam ;)

Lilia Wodna ...

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:29:27+01:00
1. Dochód narodowy Egiptu zasilany jest przez: turystykę, kanał Sueski oraz przemysł.

2.Największymi walorami turystycznymi Egiptu są: zabytki (m.in. piramidy i świątynie), rafy koralowe, oazy, pustynie.

3.Rola Egiptu w współczesnym świecie jest duża, gdyż tam dobrze rozwinięte są przemysły: włókienniczy, chemiczny, elektromaszynowy, petrochemiczny i skórzano-obuwniczy.
1 5 1