Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T15:58:31+01:00
Dane:
g=10 m/s do kwadratu
h=3km / 3000m
m=350t / 350000kg
Szukane:
Ep=m*g*h
Rozwiązanie:
Ep=350000*3000*10= 700000000
2 2 2
2010-02-03T16:00:17+01:00
Ep=mgh
350ton=350000kg
3km=3000m
Ep=3000mx350000kgx10m/s²
Ep=10500000000J
Ep=10,5GJ
2010-02-03T16:02:31+01:00
Dane: Szukane:
m=350t=350000kg Ep=?
h=3km=3000m
g=10m/s`

Ep=m*g*h[kg*m/s`*m= N*m=J]
Ep=350000kg*10m/s`*3000m
Ep=3500000N*3000m
Ep=10500000000
Odp.Energia potencjalna tego samolotu wynosi 10500000000J
Legenda:
*-razy
`-do kwadratu

Mam nadzieję,że pomogłam, proszę o najj
1 1 1