Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-04-08T19:04:41+02:00
A = 1,5 m/s²
F₁ = 3N

a = F/m
F = m * a
m = F₁/a
m = 3N / 1,5 m/s² = 3 kg*m / s² / 1,5 m/s² = 2 kg

F₂ = 4N
a₂ = F₂/m
a₂ = 4N / 2 kg = 4 kg*m / s² / 2 kg = 2 m/s²

Odp. Nowe przyspieszenie będzie wynosiło 2 m/s².
2009-04-08T19:08:05+02:00
To chyba nawed troche zaliczy sie tez do matmy heh
F₁ = 3N a₁= 1,5m/s²
F₁= 4N a₁=?

F₁=1N a₁=0,5m/s²
F₁=4N a₁=2m/s²

chyba tak powinno być