1. Stała dysocjacji zmienia się wraz ze wzrostem ……………………… .
2. Im bardziej stężony roztwór tym ………………….. stopień dysocjacji.
3. Aby zwiększyć stopień dysocjacji słabego elektrolitu należy …………………… roztwór.
4. Jeżeli pH roztworu zasady wynosi 2 to pOH tej zasady wynosi …………. .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:04:18+01:00
1. Stała dysocjacji zmienia się wraz ze wzrostem temperatury .
2. Im bardziej stężony roztwór tym niższy stopień dysocjacji.
3. Aby zwiększyć stopień dysocjacji słabego elektrolitu należy rozcieńczyć roztwór.
4. Jeżeli pH roztworu zasady wynosi 2 to pOH tej zasady wynosi 12 .
2 3 2
2010-02-03T18:39:03+01:00
1. Stała dysocjacji zmienia się wraz ze wzrostem temperatury.
2. Im bardziej stężony roztwór tym niższy stopień dysocjacji.
3. Aby zwiększyć stopień dysocjacji słabego elektrolitu należy rozcieńczyć roztwór.
4. Jeżeli pH roztworu zasady wynosi 2 to pOH tej zasady wynosi 12.
1 5 1