Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:03:21+01:00
B = bit

B - bajt = 8b

KB - kilobajt = 1024 B

MB - megabajt = 1024 KB

GB - gigabajt = 1024 MB

TB - terabajt = 1024 GB
2010-02-03T16:04:41+01:00
1 TB (terabajty) to 1024 GB (gigabajty)
1 GB (gigabajty) to 1024 MB (megabajty)
1 MB (megabajty) to 1024 KB (kilobajty)
1 KB (kilobajty) to 1024 B (bajty)

Myślę, że dość jasno i zrozumiale wyjaśniłam :)
2010-02-03T19:38:50+01:00
1GB=1024MB
1GB=1048576KB
1GB=1073741824B
1GB=8589934592b