Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:03:44+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Sądzę, że najważniejszym skutkiem, było to, że w czasach Mieszka I kraje, które były ochrzczone mogły bezkarnie napadać na państwa pogańskie pod pretekstem nawrócenia. Mieszko I decydując się na chrzest chciał obronić Polskę przed najazdami. Tak więc skutkiem jest obronienie Polski przed najazdami innych państw.
Poza tym skutkiem chrztu jest powstanie biskupstwa w Poznaniu oraz ogólne rozwijanie się Kościoła na terenach Polski .
107 3 107
nic się niezgadza sory ale daje ci 1
nić się niezgadza z pracy domowej dostałam 1
2010-02-03T16:04:30+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1.Polska stała się krajem chrześcijańskim.
2.Zaczęto się z nią liczyć w innych krajach.
3.Budowano szkoły i klasztory.
4.Szerzono łacinę.
5.Uczono się sztuki sakralnej.
197 4 197
Ponogło
dzienaa ♥♥♥♥
1 i 3 ok a reszta taka kupa sorry dała bym ci co najmniej 3
6 daje ciii
daje 5!