Co to jest?:
1. Skupisko miliardów gwiazd wraz z pyłami i gazami kosmicznymi.
2. Ciało niebieskie w Układzie Słonecznym które składa się z głowy i warkocza.
3. Naturalny satelita Ziemi.
4. Jedna z galaktyk Wszechświata, w której znajduje się Układ Słoneczny.
5. Droga ruchu planety wokół Słońca.
6. Słonce wraz ze wszystkimi planetami i innymi ciałami niebieskimi krążącymi wokół niego.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:04:43+01:00
1. galaktyka
2.kometa
3.Księżyc
4.Droga Mleczna
5.orbita
6. Układ Słoneczny
80 2 80
2010-02-03T16:06:24+01:00
1. galaktyka
2. kometa
3. księżyc
4. droga mleczna
5. orbita
6. układ słoneczny
20 3 20
2010-02-03T16:07:25+01:00
1.Galaktyka
2.Kometa
3.Księżyc
4.Droga Mleczna
5.Orbita
6.Układ słoneczny
17 3 17