Wyobraź sobie że znalazłeś sie na bezludnej wyspie. Morze wyżuciło na brzeg : jeden sznurowany but, pustą puszkę po konserwach agrafke okulary i lustro w ramie. Podaj co najmniej jeden sposób NIETYPOWEGO wykożystania każdego przedmiontu.

3

Odpowiedzi

2010-02-03T16:04:42+01:00
Można wykorzystać lustro w ramie. Lustro moze odbijąc promienia słońca i moze uda się rozpalić ogień a na rozpałke drewno z ramy
4 5 4
2010-02-03T16:08:14+01:00
W bucie przechowywałabym jedzenie
Z puszki zrobiłabym miskę do przygotowywania dań
Agrafką zabijałabym zwierzęta do jedzenia
Okulary założyłabym na nos
Na lustrze bym spała
A z ramy zrobiłabym ognisko!
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:13:20+01:00
Haha, dziwne zadanie ale spróbuje się podjąć ;-)

Gdybym znalazła się na bezludnej wyspie, a miałabym tylko te marne przedmioty wyrzucone na brzeg przez morze to na pewno buta sznurowanego wykorzystałabym jako ozdobę wisząco na drzewie, puszkę po konserwie rozerwałabym i używałabym w pomocy za nóż (jest to ostre). Agrafke, natomiast wzięłabym do związywania włosów, okulary rozłozyłabym na szkła i obramówki. Szkła wzięłabym jako lupę, a obramówki jako wygięłabym w okrąg i służyłyby mi jako branzoletki. A lustro służyłoby do przeglądania się ;D



Pozdrawiam i polecam, liczę na max ;-)

haha ;>
6 4 6