Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:06:29+01:00
1kwadrat 348:4=87
2kwadrat 348:3=116
116:4=29
pole 1 kwadratu
87*87=7569

pole 2 kwadratu
29*29=841
2 3 2
2010-02-03T16:09:31+01:00
Kwadrat 1: 348:4=87 - dl. kazdego boku w 1 kwadracie
pole:
87*87=7569


Ob. 2 jest o 3 razy mniejszy czyli 348:3=116

116:4=29 - dlugosc bokow w 2 kwadracie :)

Pole:
29*29=841
2 1 2
2010-02-03T16:11:03+01:00
Obwód 1 = 348 cm
obwód 2 = 348 cm : 3 = 116
dlugosci 1 = 348 cm : 4 cm = 87 cm
a=87 cm
dlugosci 2 = 116 cm : 4 cm = 29 cm
a=29 cm
Pole 1 = 87 cm x 87 cm = 7569 cm ²
Pole 2 = 29 cm x 29 cm = 841 cm ²
6 4 6