Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:08:46+01:00
Książka jest ciekawą alternatywą dla współczesnej młodzieży.
Bardzo rozbudowane opisy pozwalają wczuć się w sytuację bohatera.
Świat przedstawiony w książce jest nieco przesadzony.

Film ma ciekawe efekty dźwiękowe.
1 1 1
2010-02-03T16:09:44+01:00
Moją ostatnią przeczytaną ksiązką jest "W Pustyni i w Puszczy" Henryka Sienkiewicza. Głównymi bohaterami są Staś i Nel. Dzieci przeżywają tam bardzo ciekawe przygody i poznają różnej rasy ludzi. Bardzo zachęcam do przeczytania tej książki ponieważ mnie bardzo zaciekawiła.

Pozdro;P Licze na naj:D
2 5 2