Odpowiedzi

2010-02-03T16:08:56+01:00
Ja jan Kochanowski serdecznie zapraszam kochanych sąsiadów z dworu na podwieczorek pod Lipą który odpedzie się w sobotę o godzinie 17.
Jan Kochanowski

krótko i na temat;P;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:09:47+01:00
! ZAPROSZENIE !
Ja Jan Kochanowski serdecznie zapraszam
na uroczysty podwieczorek po lipą. Spotkanie
ma na celu poszerzenie znajomości z sąsiednim
dworem. Gości proszę o przybycie na godzinę
15:00. Serdecznie zapraszam. Liczę że moje
zaproszenie nie zostanie odrzucone.

Jan Kochanowski.
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T16:10:03+01:00
Zaproszenie !
Serdecznie zaprasza Jan Kochanowski na Uroczysty podwieczorek
wszystkich mieszkańców sąsiedniego dworu, Który odbędzie sie 04.05.2010r. o godzinie 16:00 pod lipa !.


Jan Kochanowski
1 1 1