Odpowiedzi

2010-02-03T16:09:35+01:00
- Pomagam innym
- Sprzątam
- Rozmawiam
- Pożyczam
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:10:15+01:00
* unikam kłótni
* jestem uśmiechnięta
* dbam o dobro swoje i innych
* modlę się za innych
* jestem ugodowa
* staram się być zrównoważona
* robię dobre uczynki
* nie buntuję się w rzeczach niekoniecznych
* jestem uczciwa w stosunku do innych

;))
22 4 22
2010-02-03T18:48:43+01:00
-Unikam kłótni
-Godzę ludzi
-Pomagam
- Okazuje swoje zadowolenie innym
5 4 5