Za wypozyczenie roweru "u krzyska" nalezy zaplacic 6zl za kazda godzine, a "u sylwka" za pierwsza godz. 8zl a za kazda nastepna 5zl. na ile godzin wypozyczyli rowery Krzysztof ("u krzyska") i Sylwester ("u sylwka") jesli obaj zaplacili tyle samo za ten sam czas??

Matematyka nowa era zad.145 str.163

2

Odpowiedzi

2010-02-03T16:13:01+01:00
6*3=18
8+(5*2)=18

Krzysztof 3
Sylwester 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:16:06+01:00
3 x 6 = 18zl - trzy godziny po 6 zl to 18zl
8 + 2 x 5 = 18 - pierwsza godzina 8zl i 2 godz po 5 zl razem 18zl
odp. Wypozyczyli na 3 godziny