Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:21:11+01:00
Drogi np.Marcinie!

Pisze do Ciebie ten list, poniewaz slyszalam, ze nie chcesz przeczytac "Malego Ksiecia". Ja jako osoba, ktora przeczytala ta ksiazke chce przedstawic Ci argumenty, dlaczego powinienes rowniez to zrobic.
"Maly Ksiaze" jest to ksiazka o chlopcu, ktory ma bardzo wybujala wyobraznie. Ladujac na naszej planecie spotyka on autora tej ksiazki, ktory jest dorosly. Maly ksiaze nie lubi doroslych, poniewaz sadzi ze dla nich caly swiat sklada sie z liczb, rachunkow itd. Jest on bardzo wrazliwym i opiekunczym chlopcem. Czasem na prawde warto spojrzec na otaczajacy nas swiat oczami dziecka, poniewaz wydaje sie on nam piekniejszy i ciekawszy. Dzieki przeczytaniu tej ksiazki mozesz nauczyc sie wrazliwosci do slabszych. Byc moze twoja wyobraznia przeniesie Cie do jego swiata, ktory jest taki piekny. Maly ksiaze nauczy aktora ksiazki cieszyc sie zyciem. Zeby nie zdradzic calej ksiazki bede konczyc swoj list do Ciebie.
Mam nadzieje, ze zdecydujesz sie przeczytac ksiazke, bo na prawde warto. Serdecznie Cie pozdrawiam, Twoja kolezanka


i tu Twoj podpis.


:) Pozdro :)
2010-02-03T16:29:36+01:00


Drogi...
Pisze do Ciebie w ważnej sprawie a mianowicie chciałam polecić Ci bardzo ciekawą książkę.
Książka ta nosi tytuł 'Mały Książę' i opowiada historię chłopca, który z własnej planety przybył na Ziemię. Każda nowa strona pogłębia nas w świecie fantazji. Mały Książę na naszej planecie znalazł sobie przyjaciela - Lisa. Jeśli chcesz poznać dalsze przygody bohaterów tej książki, będziesz musiał po nią sięgnąć.
Na pewno się nie zawiedziesz. Z tą książka u boku nie można się nudzić. Dzięki niej można dowiedzieć się, co przybysz z 'obcej planety' myśli o zachowaniu ludzi i o naszych zwyczajach.
Jesteś ciekawy na jakiej planecie żył dotąd Mały Książe? Jakich miał przyjaciół? Odpowiedź na te i inne pytania znajdziesz w książce.