Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:39:10+01:00
1. nie boją się Boga zyją nie bojąc sie nieczego
2. nie zwracają uwagi na zycie po smierci zyją w grzechu
3. zyja tak jakby uważali że sa tak czysci że bog nie ma podstwa do tego zeby miec wobec nich jakieś wątpliwości


wiecej nie moge wymyslić;] pozdro;]
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T18:56:23+01:00
Śmierć w grzechu ciężkim bez łaski uświęcającej
za życia żyjś jak się im serdecznie podoba (nie spowiadają się )
żyją w myśli ze boga nie ma ktoś go sobie wymyślił
żyją bez przyjmowania sakramentów


proszę bardzo :)