Odpowiedzi

2010-02-03T16:17:02+01:00
A) ścian=5 (3 boczne i dwie podstawy)
wierzchołków=6
krawędzi=9
b) ścian=10(osiem bocznych i dwie podstawy)
wierzchołków=16
krawędzi=24
c)ścian=22
wierzchołków=40
krawędzi=60
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:23:34+01:00
A=6 ścian , 8 wierzchołków, krawędzi 12
b = 9 ścian, 14 wierzchołków , 21 krawędzi
c=82 ściany , 160 wierzchołków , 240 krawędzie
d=202 ściany , 400 wierzchołków , 600 krawędzi
2 3 2