Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T21:42:55+02:00
Najpierw liczymy pole pierwszej płyty mnożąc przez siebie jej boki (bo to prostokąt):

18 cm * 21 cm = 378 cm²

Teraz druga płyta ma pole takie same (378) więc dzieląc to pole przez jeden z boków - otrzymamy drugi.

378 cm² : 28 cm = 13,5 cm


Odp. Druga płyta ma szerokość 13,5 cm.


Jeśli czegoś nie rozumiesz, pisz na priv - pomogę.
I dzięki za zgłoszenie spamu ;-)
2 5 2
  • lev
  • Rozwiązujący
2009-10-06T21:51:56+02:00
Pole prostokąta (płyty) = 18 cm * 21 cm = 378 cm(kwadratowych)

378 cm(kwadratowych) : 28 cm = 13,5 cm

ODP. Szerokośc drugiej płyty wynosi 13.5 cm.
1 1 1
2009-10-06T23:29:12+02:00
Pole prostokąta= a*b
a=18cm
b=21cm

P=18 cm * 21 cm
P = 378 cm²

378 : 28 = 13,5

ODP. Szerokośc drugiej płyty wynosi 13,5 cm.