Odpowiedzi

2010-02-03T16:34:53+01:00
Sigma Six początkowa nazwa zespołu.
Później zespół nazywał się Pink Floyd(i tak jest do dziś).
Znajdują się tam 4 osoby Gilmour, Mason, Wright, Pink
Mają
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:33:33+01:00
Pink to jednocześnie jej `ksywka` i nazwa zespołu .
Piosenkarka w rzeczywistości nazywa się Alecia Moore... xd

Urodziła się 8 września 1979 ,czyli ma teraz godzieś 30-31 lat .

Jason Chapman-Klawisze & dyrektor muzyczny
Justin Derico-Gitara
Mark Schulman-Drums & Cello
Eva Gardner-Bass
Kat Lucas-Klawisze & Gitara
Jessy Greene-Skrzypce

29 Maja w Köln (w Niemczech )