Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:23:21+01:00
[-1¾]= -1¾
[0,75]= ¾
[-(-2,1)]= 2,1
[-8 3/11]= -8 3/11
-[-(-1,6)]= -1,6
-[0,67]= -0,67

Nie wiem czy dokładnie o to Ci chodziło ;] Bo w niektórych przypadkach to nie wiem co można obliczać ;] Pozdrawiam, jakby coś pisz na pv.
1 5 1
2010-02-03T16:25:12+01:00
[-1¾]=-1¾=-1,75
[0,75]=0,75
[-(-2,1)]=2,1
[-8 3/11]=-8 3/11 = -8,27
-[-(-1,6)]=-1,6
-[0,67] =-0,67


1 2 1