Odpowiedzi

2010-02-03T16:24:39+01:00
Duch Marleya przestrzega Ebenezera przed skąpstwem, okrucieństwem, nieczułością i obojętnością. Marley cierpi po śmierci niewypowiedziane katusze i chce uchronić do nich Scrooga. W tym celu go nawiedza i udziela przestrogi, mając nadzieję, ze Ebenezer znieni swoje postępowanie.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:28:59+01:00
Duch Marley'a przychodzi jako pierwszy duch do Scrooge zapowiadając przyjście innych duchów. Sam za życia był zachłanny tak jak jego wspólnik, więc teraz chce go ostrzec żeby nie popełniał tych samych błędów co on. Pokazuje Ebenezerowi prawdziwy sens bycia człowiekiem pomagając innym i nie troszcząc się tylko o swoje pieniądze. Uczy go w pewnym sensie bycia miłosiernym i wartościowym człowiekiem nie tylko dążącym do własnych celów i nie oglądającym się za siebie. Wystarczy się na chwile zatrzymać, aby dostrzec tych, którym możemy pomóc. Marley a właściwie jego duch przygotowuje wspólnika na przyjście innych duchów, które dokładniej pomogą przypomnieć mu sens bycia człowiekiem. Ten duch przekazał Scrooge'wi wiele cennych rad i wskazówek, które pomogą mu zmienić jego życie na lepsze.
8 4 8
2010-02-03T16:28:59+01:00
Duch ten przestrzega Scrooga przed skąpstwem, okrucieństwem, nieczułością i obojętnością.Marley chce uchronić go przed tym co sam przechodzi. W tym celu go nawiedza.Chciałyby żeby Scroog zmienił swoje postępowanie.Ma nadzieje że dzięki jego ostrzeżeniom życie tego czlowieka sie zmieni.
2 3 2