Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:31:16+01:00


wzór- (a √3):2
A) (12 √3):2=6 √3
b) (5 √3):2=2,5 √3
c) ( √3* √3):2=9:2=4,5
D) (4 √6* √3):2=2 √6*3=2 √18= 6 √2


ZAd.6
wzór-(a*a √3):4

a) P=( 8*8 √3):4=(64 √3):4=16 √3
b)P=(10*10 √3):4=(100 √3):4=25 √3
c)P= (2 √3*2 √3 *√3):4=(12 √3):4=3 √3
d)P= (5 √2* 5√2* √3):4=(50 √3):4=12,5 √3
2010-02-03T16:34:03+01:00
5.
A)12
h = 12 √3 / 2 = 4 √3 cm
B)5
h= 5√3 /2 = 2,5√3cm
C) √3
h= √3 * √3 / 2 = 9/2cm
D)4√6
h= 4√6 * √3 / 2 = 2 √18cm

6.
a) 8cm
P = 64√3 / 4 =16√3cm²
B)10cm
P=100√3 / 4 =15√3cm²
C)2√3cm
P=(2√3)² * √3 /4 = 12√3 /4 = 3√3cm²
D)5√2cm
P= (5√2)² * √3 / 4 = 50√3 / 4 = 8 √3 cm²
1 1 1