Ułóż krzyżówkę , której rozwiązaniem będzie hasło : ,,WŁÓKNO''.
Pytania i zdania , jakie ułożysz do stworzenia krzyżówki mają być tylko z zakresu : materiały włókiennicze i tkaniny .

Proszę aby te pytania i zdania były na poziomie klasy 6 w Szkole Podstawowej lub wyższym . (by nie były łatwe i proste)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:30:25+01:00
j e d W a b
b a w e Ł n y
s u r o w c Ó w
g r o s z K i
t k a n i N a
O s n o w a


1. Włókno pochodzenia zwierzęcego (od jedwabnika dębowego)
2. Włókno to mieszanka wełny i ......
3. Włókno jest produkowane z ....... naturalnych.
4. Sukienka w ..... (inaczej w kropki)
5. Wyrób włókienniczy płaski powstający w wyniku przeplatania ze sobą wzajemnie prostopadłych układów nitek osnowy i wątku
6. Nitki prostopadłe wątek i .......

Sorki jeśli źle zrozumiałam polecenie :D
Mam nadzieję, że pomogłam ;p

P.S. Dużymi literami zaznaczone jest hasło "WŁÓKNO" :D
18 5 18
2010-02-03T16:34:33+01:00
1. W atoliny
2. p Ł ótno
3. wł Ó kniny
4. K oronki
5. dzianiny N y
6. pleci O nka



1.włóknina igłowana. Stosowany jako materiał ocieplający w wyrobach odzieżowych oraz jako materiał dźwiękochłonny.

2.zwyczajowa nazwa tkaniny wykonanej w splocie płóciennym o wielorakim zastosowaniu.

3.wyroby tworzone podobnie jak filce bite, bezpośrednio z włókna.

4.wyrób, często o dużych walorach artystycznych, będący ażurową plecionką z przędz lub nici, z włókien naturalnych lub sztucznych (najczęściej bawełnianych lub lnianych, czasem metalowych).

5.powstają z szeregu połączonych oczek, tworzonych z jednego układu nitek.

6.powstają z jednego układu nitek. Stosowane w produkcji wszelkiego rodzaju pasmanterii, linek, sznurowadeł, koronek itp.


Nie za łatwe, nie za trudne, w sam raz dla ciebie! ;)

napracowałam się przy tym, więc licze i na twoją sprawiedliwość.

23 4 23