FRANCUSKI:
Witam, jak złożyć zdanie po francusku w trybie rozkazującym ? Nie potrafię tego zrobić gdyż nie było mnie na tej lekcji :/

1.Idź do szkoły!
2.Zadzwońcie do mamy!
3.Chodźmy na dyskotekę!

Jakby ktoś od razu mógł wytłumaczyć jak to się tworzy będę wdzięczny :)

3

Odpowiedzi

2010-02-03T16:27:22+01:00
1.Va au ecole!
3.allez au discoteque!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:50:16+01:00
1.Va a l'ecole
2.telephonez a la mere
3.Allons a la discotheque.
2010-02-03T20:41:26+01:00
Wystarczy, ze przed czasownikiem nie dasz osoby.

1.Vas a l'ecole.
2. Appellez a votre mere.
3. Allons a la discoteque.

Pozdrawiam